Τελικά ψήφισε το Δίστομο Χρυσή Αυγή;

Μια ξεδιάντροπη προπαγάνδα

thumb

Συκοφαντημένοι από τηλεοπτικά κανάλια και την ίδια τη Χρυσή Αυ­γή νιώθουν οι κάτοικοι του μαρ­τυρικού Διστόμου με αφορμή τα όσα ψεύδη διαδόθηκαν για το εκλογικό αποτέλεσμα, όσον αφορά το ποσοστό που έλαβε εκεί το φιλοναζιστικό κόμμα (δήθεν… 6%). Αυτό ήταν το πρώτο ψέ­μα – το δεύτερο ήταν ότι έγινε συγκέ­ντρωση εκεί της Χρυσής Αυγής.

Έχει τη σημασία του να δούμε την αλήθεια, διότι πάνω στο πρώτο… ψέμα (ή μήπως απλή ανευθυνότητα;) στηρί­χτηκε η Χρυσή Αυγή και κάνει ξεδιά­ντροπη προπαγάνδα!

Αυτό που πήρε η Χρυσή Αυγή στο Δίστομο – μια κωμόπολη με πολλούς εσωτερικούς μετανάστες – ήταν μόνο 2,7% (44 ψήφοι) και αυτό μαζί με το διπλανό χωριό Άσπρα Σπίτια (Παραλία Διστόμου). Ένα ποσοστό από το οποίο, αν αφαιρεθεί, όπως επισημαίνουν κά­τοικοι της μαρτυρικής κωμόπολης, το αναλογούν στα Άσπρα Σπίτια, τότε για το Δίστομο απομένει ποσοστό κάτω από 2%, όσο δηλαδή και στα χωριά των ολοκαυτωμάτων της Κρήτης, ίσως και λιγότερο.

Τότε πού βρέθηκε, θα αναρωτηθείτε, το 6% που ακούσατε σε πολλά κανάλια τη Δευτέρα των εκλογών και καυτηρί­ασαν – σωστά… αν ίσχυε – διάφοροι επώνυμοι, όπως ο καθηγητής Ιστορίας Βασίλης Κρεμμυδάς και οι βουλευτές Λιάνα Κανέλλη και Γρηγόρης Ψαριανός και φυσικά πολλοί άλλοι;

Η εξήγηση είναι απλή: στον… «Καλ-λικράτη», θύμα του οποίου έπεσε ένας συντάκτης, που δεν τον υπολόγισε λό­γω άγνοιας της γεωγραφίας. Στη συνέχεια τον… εντυπωσιακό τίτλο «Δίστομο- Καλάβρυτα ψήφισαν Χρυσή Αυγή» αναπαρήγαγαν αρκετοί συντάκτες.

«Παρασύρθηκαν», δηλαδή, από τα αποτελέσματα του καλλικρατικού Δή­μου Διστόμου – Αράχοβας – Αντίκυρας, όπου πράγματι η Χρυσή Αυγή πήρε 5,96% – δηλαδή 335 ψήφους – συνο­λικά στα τρία δημοτικά διαμερίσματα. Έτσι εμφανίζονταν ρεπορτάζ που έλε­γαν ότι 335 κάτοικοι του χωριού που μαρτύρησε από τους ναζί, ψήφισαν τους νοσταλγούς του Χίτλερ!

Αν όμως κάποιος κοιτάξει αναλυτι­κά τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εσωτερικών – τα οποία εξέδωσε αργότερα με ανακοίνωση και ο δήμαρχος Γ. Πατσαντάρας – βλέπει ότι το μεγάλο ποσοστό της Χρυσής Αυ­γής το πήρε στα άλλα δύο χωριά του καλλικρατικού δήμου και συγκεκρι­μένα 7,47% στην Αράχοβα και 7,87% στην Αντίκυρα, και όχι στο Δίστομο! «Τι σχέση έχει το Δίστομο με την Αράχοβα και την Αντίκυρα, που απέχουν 15-20 χιλιόμετραμεταξύ τους;» λένε κάτοικοι από το Δίστομο.

Τραγέλαφος

Στο Δημοτικό Διαμέρισμα Διστόμου (μαζί με την τέως Κοινότητα Στειρίου) η Χρυσή Αυγή πήρε 79 ψήφους, δηλαδή 3,48%. Μάλιστα, επισημαίνει ο δήμαρχος Διστόμου – Αραχωβας – Αντίκυρας Γ. Πατσαντάρας στην επίσημη ανακοίνω­σή του, αμιγώς στην ιστο­ρική κωμόπολη – χωρίς το Στείρι δηλαδή  το ποσοστό της Χρυσής Αυγής περιορίζεται στο 2,7% (μόνο 44 ψήφοι). Όπως σημειώνει ο ίδιος-  που κατάγεται μάλιστα από την Αράχοβα -, στην πραγματι­κότητα οι ψήφοι Διστομιτών προς τη Χρυσή Αυγή είναι ακό­μη λιγότερες, αφού στο Δημοτικό Διαμέρισμα Δι­στόμου ψηφίζουν και οι κάτοικοι της Παρα­λίας Διστόμου   (Άσπρα Σπίτια), που είναι κυρίως εσωτερικοί μετανάστες, οι οποίοι εγκαταστάθκαν εκεί τις δεκαετίες    Ό& του 1960 και 1970 για τη λειτουργία του εργοστασίου Αλου­μινίου.

Το τραγελαφικό συγκριτικά με την ψευδή εικόνα που μεταδόθηκε είναι ότι στο Δίστομο πρώτο κόμμα ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ με 23,2%, δεύτερο το ΠΑΣΟΚ με 19,70%, τρίτη η Ν.Δ. με 17,32%, τέταρτοι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 7,14%, πέμπτο το ΚΚΕ με 7,05%, έκτη η Δημοκρατική Συμμαχία με 5,24%, έβδομη η Δημοκρατική Αριστερά με 4,14% κ.ο.κ. Και όχι μόνο αυτό: Διστομίτης είναι και ο εκλεγείς με τον ΣΥΡΙΖΑ βουλευτής Γιάννης Σταθάς!

Τα κανάλια

Παρ’ όλα αυτά – δηλαδή τις… 20-25 ψήφους – κάποια κανάλια επέμεναν να μιλούν για… 335 ψήφους.

Αυτό όμως το… λάθος των καναλιών εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο η Χρυσή Αυγή. Έτσι, παρά τις επίσημες ανακοι­νώσεις και την απεγνωσμένη προσπάθεια που έκαναν νεολαίοι και άλλοι κά­τοικοι του Διστόμου μέσα από μπλογκ κ.λπ., βγήκαν δύο στελέχη της στον Νί­κο Ευαγγελάτο στον ΣΚΑΪ και είπαν ανερυθρίαστα ότι η Χρυσή Αυγή πήρε… 7% σε Δίστομο – Καλάβρυτα.

Έδωσαν όμως και συνέχεια με δεύ­τερο ψέμα: Υποστήριξαν εντελώς ψευ­δώς ότι στο Δίστομο έκαναν… προεκλο­γική συγκέντρωση και μάλιστα μεγαλύ­τερη από αυτήν του… Καμμένου!

Όμως ούτε ο Καμμένος έκανε προε­κλογική συγκέντρωση στο Δίστομο ού­τε φυσικά η… Χρυσή Αυγή! Η αλήθεια είναι εντελώς αντίθετη: Η Χρυσή Αυγή είχε προαναγγείλει από το σάιτ της ότι θα περνούσε από το Δίστομο. Όμως, όπως αντέδρασε στην Κρήτη η Βιάννου, έτσι αντέδρασαν και οι κάτοικοι του Διστόμου και εξέδω­σαν ανακοινώσεις και φέιγ-βολάν, κρέμασαν πανό κ.λπ. Έτσι η Χρυσή Αυγή… ακύρωσε την περιοδεία!

Κάτοικοι του Διστόμου λένε ότι, αν δεν γραφτεί η αλήθεια, θα δίνεται η ευκαιρία στους χρυσαυγίτες να κάνουν αι­σχρή προπαγάνδα πάνω στο αίμα των 218 σφαγιασθέντων από τους ναζί Γερμανούς. Τα κανάλια που έκαναν το… λάθος οφείλουν, μας λέ­νε, να διορθώσουν: γι’ αυτό το αίμα!

ΠΗΓΗ: Το Ποντίκι, 17/05/2012

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: